Saturday 26 March 2011

Husifélék

Jó estét!

Ma a ragadozóknak kedvezek, hiszen a fehérjéket fogom nagyító alá venni. Húsokat, húspótlókat, stb. Azt már említettem, hogy tejtermékeket nem fogyaszthatunk az kúra időtartama alatt, de az egyéb fehérjéket szabad. Ilyen például a tojás, a szárnyas húsok, halak, babfélék. Szóját ugye nem használhatunk, így a szójatej is kimarad. De ha valaki nagyon tejre vágyik, vagy valamilyen étel elkészítéséhez tejre van szüksége, meleg szívvel ajánlom a rizstejet és a mandulatejet. Én csak zabkásához használom, de isteni íze van így!
Én húsimádó vagyok. Nagyon örültem, amikor rátaláltam arra a diétára, amely viszonylag hosszabb távon is fenntartható, jelen esetben 4 hétig, mert tartalmaz egy csekély mennyiségű húst is, mégpedig szárnyast. Én konkrétan most a pulykára esküszöm, valószínűleg mivel Londonban élve könyékig vagyok a csirkével. Mindazonáltal javasolnám, hogy mérsékeljük heti 2 adagra vagy iktassunk be egy hetet, amikor egyáltalán nem eszünk húst.
És elérkeztünk a halakhoz. A WHO szerint heti 2 adag Omega 3 zsírsavakban gazdag tengeri halat kell fogyasztani. Ez csökkenti a koleszterinszintet, tisztítja az erek falát, és táplálékot biztosít agysejtjeink számára. Ennél fogva minden méregtelenítés szerves részét képezi. Mármint ami nem répaléről és puffasztott riszről szól 3 napon át. Na az nem méregtelenítés. Az szimpla önkínzás.
Nos drágáim, ennyit a fehérjékről, és a mai napról.
Holnap folyt. köv.
Jóéjt!

No comments:

Post a Comment