Thursday 19 May 2011

Lunchbox helyett

Sziasztok!

Eredetileg a kis dobozos ebédekről akartam írni ma nektek, de olyan finomat főztem, hogy úgy gondoltam, megosztom veletek!
Először is egy überdiétás egybefasírtot csináltam, darált pulykahúsból, tettem bele durvára őrölt zabot, fokhagyma és vöröshagymakrémet, só, bors, petrezselyem, két tojás, karikára vágott újhagyma, és rezselt répa. Ezt mind összekevertem, állni hagytam picit, majd teflontepsiben megsütöttem úgy, hogy olajspriccelőből fújtam pici olajat a tetejére! Na mi ez, ha nem szuperdiétás! Mellé barnarizst ettem, meg vajon párolt spárgát. Nagyon rákattantam a spárgára most, imádom az ízét! Magas a víztartalma, kiválóan alkalmas méregtelenítésre, és rengeteg vitamint és ásványi anyagot tartalmaz.
A hosszadalmas főzés másik összetevője a mangós salsa elkészítése volt. Egy fél  mangót, egy paradicsomot és egy fél lilahagymát nagyon apróra kockáztam, majd két pici chillipaprikát is hozzátettem apróra vágva, sót és egy kis petrezselymet. Na itt volt a hiba, ugyanis a chilli olyan erős volt, hogy szó szerint tüzet okádtam tőle! Kata mentette meg a szitut, előkapott egy doboz tejfölt, és az egészet belezúdítottam a salsával együtt a turmixgépbe! Ennyit az apróra vágásról...Így nagyon finom lett, csípett, de az erősségét elvette e tejföl.
Szóval ez volt az ebéd-vacsorám! Ma már csak gyümölcsöt fogok nasizni, konkrétan epret és cseresznyét, (amivel egyébként már sikerült összemaszatolnom a billentyűzetet...) és átbogarászom a receptgyűjteményemet, hogy legközelebb fincsi, egészséges és gyorsan elkészíthető csomagolt ebédtippeket adhassak nektek!
Próbáljátok ki, és várom a beszámolót, egyéni tippeket!
Jóétvágyat!
xx
S

No comments:

Post a Comment