Wednesday 11 May 2011

I'm back!

Hello mindenki! Visszatértem! És remélem ti is fogtok!
Új fejezetet nyitok az életemben, és itt is! Mostantól közkívánatra leírom, hogy mit is eszek minden nap!
KEzdem a reggelivel. Én nem tudok létezni kávé nélkül, de igyekszem tényleg napi egyre limitálni, ez még jót tesz a vérnyomásomnak, de nem pörget fel. Mellé az egyik kedvenc reggelim volt, zabkása (porridge) mézzel. Még gyorsan összedobtam egy levest, spenótból, spárgából, hagymából és répából. Persze turmixolva, úgy szeretem. 
Ehhez vittem egy pár szelet rozskekszet, egy doboz paradicsomot, és egy darab sajtot. A nasim egy doboz áfonya volt. Na jó, kettő, ha beleszámoljuk a kollégám dobozát is, aminek nagy részét én ettem meg....:-)
Egyebként eléggé rá vagyok kattanva az áfonyára, és most szezonja is van ráadásul!
Teli van antioxidánssal, C vitaminnal, és negatív kalóriával!!! Yeah! A bogyós gyümölcsök egyébként is segítik a súlycsökkentést, (de diplomatikusan fogalmaztam...) és minél kisebb, minél több héja van, annál jobban. Ezek az enzimek ugyanis a héj alatti flavonrétegben tanyáznak! 
Na, ugyan még nincs vacsoraidő, de én már tudom, mit fogok enni, duck spring rollt tervezek, és egy nagy pohár gyümölcsturmixot! Mangó, eper, áfonya.....mondtam, h rá vagyok kattanva!
Akinek a sok gyümölcs, zöldség enyhe haspuffadást okoz, annak melegen ajánlom az édeskömény teát, én nagyon szeretem!
Ennyi mára, várlak titeket holnap is!
CSácsá!

No comments:

Post a Comment