Friday 13 July 2012

Sziasztok kedveseim! Mint tudjátok, étkezési suliba járok, tanfolyamot végzek, ahol egy nagyon érdekes feladatot kaptam a második modulhoz. Egy héten keresztül le kell irnom pontosan, mit és mikor eszek vagy iszok..szóval beirom nektek is az egy heti étrendemet, lássátok! Tudni kell rólam hogy irodában dolgozok ahol az egész napos üléstől nincs olyan nagy kalóriaigényem mint azoknak, akik fizikai munkát végeznek, de sokszor kapom azon magam, hogy egész nap rágcsálok valamit. nemrég olvastam nagyon jó anyagokat az anyagcsere gyorsitásáról, amit feldolgoztam egy rövid cikk erejéig, és amennyire lehet, magamra is alkalmazom. a cikket belinkelem nektek később. Szóval DAy 1. 9.00-kis pohár kefir, 3 db zabkeksz, tejeskávé édesitőszerrel 11.30-1 alma 13.00- 1 dobozos diet coke, 1 mandarin 14.30- 2 szelet teljes kiőrlésű piritós, sonka, olajbogyó, retek 16.00-1 db tepertő, mandula 20.00-2 szelet teljes kiőrlésű piritós, méjkrémmel, paradicsommal, olajbogyó DAy 2. 9.00-kefir, t.k. piritós, kávé 11.00-kis banán, kis mars szelet 12.30-5 kocka görögdinnye 14.00- kávé, 2 cukorral 14.30-rizottó barna rizsből, spárgával, répával, póréhagymával, sonkával, gombával, savanyú káposztával. 15.30-1 nektarin, 1 őszibarack 17.00ü1 nektarin, tea Day 3. 9.00-tojásfehérjés omlett hagymával, sonkával, gombával, t.k. piritós, kávé 12.00- fish and chips, sütőben sütve, főtt borsóval 17.30-barna rizottó 19.00-török rizspuding, 1 sör Mellette naponta megiszok két liter ásványvizet. Látjátok a különbséget? nekem jobban tetszik amikor sokszor eszek többet, ezt csütökön nem oldottam meg, hanem 3 nagyobb étkezéssel. Kicsit nehéznek is éreztem a gyomrom, és álmosabb voltam, este 3 pohár török teát ittam meg, mégis álmos voltam... Nektek mi a véleményetek, tapasztalatotok? Mi válik be nektek?

No comments:

Post a Comment