Tuesday 17 April 2012

6 hét

Sziasztok!

Mint már korábbi bejegyzésemben emlitettem, elkezdtem intenziven edzeni, kb 3 hónapja. Mivel másfél éve ülómunkát végzek, ezért eltunyultam, és lerakódott rám egy pár kiló.  Drága lakótársam, aki személyi edző, jött velem a konditerembe, és egy órát felügyelet mellett izzadtam, majd pár nap múlva kézbe kaptam az edzéstervet. Mivel addigra én már 3x voltam csak úgy edzeni egy kicsit, már éreztem, hogy jobban érzem magam, energikusabb voltam, igy amikor Zoli azt mondta, csak heti 3 edzés, nehogy megerőltessem magam ennyi kihagyás után, bevallom,, csaltam. :-D
én még elmentem heti 2x félórát gyalogolni is. Szinte az első hét után éreztem változást. A keringésem szinte azonnal javult, ahogy nőtt a sejtjeim oxigénellátása, és sokkal kevesebbet ettem!!! Fantasztikus módon nem éreztem izomlázat, igy nem hagytam ki edzést sem. Becsatlakoztak hozzám többen is, de sajna elvéreztek, mert nem volt egy-két hét után látható eredménye. Én nem elsősorban a fogyás miatt kezdtem el edzeni, én a közérzetemen szerettem volna javitani, igy tudtam, a fogyás majd csak szépen lassan fog eljönni.
És igy is lett!
Kitartó edzéssel, heti 4-5x meglett az eredménye! Sokkal fittebb vagyok, jobban alszok, többet birok, nem vagyok olyan fáradékony. A kilók eleinte nem mozdultak nagyon, de aztán észrevettem valamit. A farmert, amit bulizáshoz vettem, szuperszűk volt, annyira, hogy begombolni is nehezem tudtam, de megvettem, hogy majd jó lesz azért lefogyva is, mert akkor pont szép passzos lesz.
HÁT NEM!
Most konkrétan úgy áll ratjam, mint tehénen a gatya, annyira kifogytam belőle. Lement 5 kg, 5.5cm derékból, és +.5 cm combból!!!! Juhééééé! FEnekem szépen formásodik, ott feljött 3 cm izom, mert szépen kerekedik felül. Zoli kicsit meg is lepődött, amig meg nem mutattam neki, hogy feljebb jött a fenekem ive. :-D Imááááádom!
És ha
Zoli nem lenne boldog házasember, tuti a nyakába ugrok. Igy beértem egy high five-al....
Szóval fiúk lányok, mi a tanulság? NE akarjatok hirtelen lefogyni, megizmosodni. Szépen lassan, türelemmel és kitartással sokkal többet érhettek el. Nálam az egészség a legfontosabb, hisz tudjátok, és egy kimélő edzéstervvel el is éritek az eredményt, miközben az egészségeteket nemhogy kárositjátok, de erősiteni is fogjátok!
JA egyébként megint maradéklevest főzök, csakhogy legyen benne kaja is, a mai brokkoliból, darabka zellerből, spárgaszárból, újhagymából, 2 db bazsalikomlevélből, és 1 gerezd fokhagymából készült!
Még mindig várom a ti receptjeiteket!
Ki tudja, egyszer könyvbe szedem....
:-D
szép zuhatagos napot kivanok mindenkinek!!!
Puszi

1 comment:

  1. Rituskam,te nagyon ugyi vagy!!Igy tovabb!!Puszillak

    ReplyDelete