Sunday 3 April 2011

Partyk

Sziasztok!
Ma nem a szokásos tudálékos kiselőadást fogjátok olvasni. Ma gyónni fogok!
Aki ismer, az tudja hogy nem vagyok dietetikus. Aki jobban ismer, az tudja azt is, hogy szenvedélyem a táplálkozástudomány. Aki még ennél is jobban ismer, az tudja, hogy London egy dologra megtanított: live your life to the fullest.
Vagyis Élj, Éldd az életed úgy, hogy semmit ne bánj meg, mindent próbálj ki, és ne sétálj el a lehetőségek, a jókedv elől!
Én tegnap így tettem, és egy fergeteges magyar bulira keveredtem, nagyon jól éreztem magam, és sajnos megcsúsztam a méregtelenítésben. Igen, jól hallottátok, alkoholizáltam tegnap. Nem akarom mentegetni magam, nem bántam meg, nagyon jól éreztem magam. Most kicsit szigorítok majd a diétán, és kiheveri a szervezetem. Nem prédikálni akarok itt nektek, inkább iránymutatást szeretnék adni, hogy viselje el jobban a szervezetünk a mindennapi stresszt, és az élet nehézségeit. Nem vagyok szent, én sem örökké tartó méregtelenítésre kárhoztatom magam. Végülis egy életünk van, vigyáznunk kell a testünkre, hogy minél tovább élvezhessük, de vigyáznunk kell a lelkünkre is! Szóval csak élvezzétek az életet, ki hogy tudja, és ne féljetek a botlásoktól, az is része. Én most kimegyek a kertbe, mert kedves barátnőm szülinapját ünnepeljük egy kis grillezéssel. Legyen szép estétek, holnap visszatérek a fejtágítással.

No comments:

Post a Comment